LA PENYA

Des del 1995, la Penya Blaugrana Castellbisbal recolza el nostre equip, intentant tenir uns seguidors que animin a tots els partits, ajudant a assolir les fites de l'equip.
El nostre compromís és promocionar l'imatge del nostre equip i club, cercant portar a la Penya Blaugrana de Castellbisbal a ser un dels millors equips.
La junta directiva està formada per socis actius del club, que dirigeixen les iniciatives més representatives que cerquen complir els objectius de la nostra organització. A més, comptem amb socis actius que fan treballs voluntaris de planificació i desenvolupament d'activitats puntuals, com poden ser el campus de nadal o la tècnica de cursa.
Els nostres socis són persones que estimen el club, compartint valors d'ajuda mútua, respecte i honestedat, sempre amb l'ànim de passar-ho bé de forma sana. Així doncs, les activitats que desenvolupem tant dins com fora del club, ens ensenyen com l'entitat està formada per les millors persones, que recolzen l'equip i els seus socis i jugadors.
Llegir més en  https://www.penyablaugranacastellbisbal.cat/escola-de-futbol/